Wednesday 20 August 2014

KOMUNITI 2KALI

Assalamualaikum wbt dam Salam mesra buat semua pembaca.

Hari ni admin akan memperkenalkan ahli-ahli dalam 2KALI COMMUNITY. Almaklum lah, mesti ramai yang tertanya-tanya siapa kami sebenarnya. Jom 'ice-breaking'! =)




Hetty Nur Elysna Binti Mazlan
Mesra dipanggil Alys, sangat komited dalam tugasan beliau khususnya bagi menjayakan program ini. Seorang gadis yang lincah dan aktif dan inshaAllah sedia menggalas tugasnya sebagai ketua program.









Nor Akma Binti Johan
Seorang yang sangat teliti dan sentiasa mencuba sedaya upaya untuk memberikan yang terbaik dalam setiap perkara yang dilakukan dan ketangkasan beliau dalam tugasannya menaikkan semangat pasukan.








Muhammad 'Aziem Bin Maseri
Komunikasi merupakan kemahiran beliau, sangat mesra dan mempunyai semangat dalam setiap yang dilakukan beliau. Beliau merupakan pihak yang bertanggungjawab mempromosikan program ini.







Kenzey Bin Lotuin
Jejaka Sabah ini mempunyai pengalaman dalam bidang perniagaan. Diam-diam ubi berisi, jejaka Sabah yang mesra dipanggil Ken ini sering memberi kejutan dalam kerja-kerja beliau.






Mohamad Faisal Zharif Bin Ahmad Kamil
Seorang yang agak pendiam tapi berubah sepenuhnya sebaik melakukan tugas dan bertemu dengan orang lain. Peramah dan gemar mengusik untuk memeriahkan suasana.







Muhammad Zunnur 'Afif Bin Jamaly
Bertanggungjawab dalam menghasilkan sebarang design dan keperluan promosi. Sangat komited dalam melakukan kerja beliau dalam menghasilkan sebarang rekaan grafik yang menarik untuk paparan.






Connieliah Watie Binti Awang
Admin dan webmaster untuk paparan di laman-laman social. Saya akan mengendalikan blog ini dan inshaAllah akan sentiasa cuba untuk memberikan maklumat-maklumat dan paparan yang menarik untuk anda semua.








Komuniti ini ditubuhkan bagi menjalankan Program Corporate Social Responsibility di mana kami terlibat dalam membantu Pusat Jagaan OKU Nur dalam mencari dana dan memberikan bantuan dari segi keperluan harian mereka. Komuniti ini bergerak 24 jam sehari selama 7 minggu di mana pada masa ini kami berpusat di Skali Group Sdn. Bhd yang terletak di Menara Sentul. Dalam usaha kami untuk mencari dana, PRELOVED4CHARITY telah dilaksanakan. Selain mengumpul barangan terpakai yang masih elok untuk dijual semula, kami juga berusaha membantu orang ramai yang mempunyai masalah untuk menyimpan dan menyisihkan barangan yang tidak digunakan lagi, InshaAllah, semoga usaha ini akan mendapat kerjasama semua dengan jayanya. Amin.

1 comment:

  1. assalam,
    boleh saya dapatkan alamat email preloved...

    terima kasih

    ReplyDelete